Koordinat GPS

Sila setkan Koordinat GPS Homestay Gambang Kuantan Pekan ke: N 03.73496 , E 103.26204

Peta ke Homestay Kuantan Pekan

Peta ke Homestay Kuantan Pekan
Sila Cetak Peta Sebelum Menuju ke Homestay. Sila ikut panduan Traffic Light dalam Peta!

Jadual Booking Homestay

Pembayaran Tempahan Homestay Gambang Kuantan Pekan Pahang


3 Langkah Mudah:


(1) Sila SMS/Call En.Fairuz XXXXXXXXX untuk semak kekosongan.
(jika saya tak angkat telefon, sila tinggalkan SMS)

(2)
 Jika berminat dan ada kekosongan, bank-in deposit booking (bayaran penuh tempahan homestay) ke Maybank XXXXXXXX | (XXXXXXX) | mfairuzramli [@] yahoo [dot] com dan wajib SMS jika sudah bank-in. Maklumkan juga kepada saya jangkaan nak check-in jika bukan/selain jam 2pm.
(3) Jika saya dah sahkan bank-in deposit booking tersebut, saya akan update booking anda dalam website ini.

*Hanya BOOKING yang telah dibayar, dianggap sebagai sah/confirm. Booking tanpa bayaran/cakap mulut@telefon tidak dikira BOOKING! (24 jam selepas call, jika tidak booking diberi kepada orang lain)

* Jika cancel booking 3 hari sebelum tarikh check-in, duit booking tidak dipulangkan. Harap maklum. (contoh check-in 25hb, cancel mestilah sebelum 22hb).

* Jika perlukan RESIT, sila maklumkan awal kepada saya.

* Pastikan telefon/sms AWAL sebelum check-in supaya kami buat persediaan sebelum masuk (house keeping/buka pintu/check dalam rumah dulu).


HOMESTAY KUANTAN PEKAN PAHANG



Link Pelaburan Lain Jika Anda Berminat:

        
        v Pelaburan ASB Terbaik

        v Pelaburan Unit Trust Terbaik